Vi er igang med 2. halvår for allidretten i Klubben og ønsker alle barna som var med før jul hjertelig velkommen også dette halvåret.

Allidretts tilbudet gjelder også dette halvåret for alle barn som går i 1. klasse på Breidablikk og Stabbursmoen skole. Pluss siste års barnehagebarn i bydelen vår.

Nye barn i disse årsklassene er også hjertelig velkommen! Møt opp i Heimdalshallen på følgende tidspunkt:

Mandager kl. 16:30 til 17:15 for siste års barnehagebarn (født i 2011)

Mandager kl. 17:15 til 18:00 for 1. klassingene

Denne våren kommer vi til å legge opp til flere forskjellige idrettsgrener, og innleide instruktører ved behov. Derfor kan oppmøte sted avvike. Vi skal bl.a. være ute ved flere anledninger. Derfor viktig at foreldre passer på å få registrert barna når de begynner slik at dere får aktivitetsplan med detaljer om  de ulike aktivitetene.

Vi trenger foreldre som kan være med som trenere/veiledere denne våren. Ta kontakt med koordinator hvis du har lyst å bidra med dette :)

Har dere spørsmål, ta kontakt med koordinator for allidretten:

Hilde Sørø

tlf: 98024347