HIF » Om klubben
<  HIF Sponsor

Samarbeidspartnere HIF

<  Om Heimdal IF

Heimdal IF er en idrettsforening fra Heimdal ved Trondheim. Klubben har ca 1100 medlemmer og er således en av Trondheims store idrettsforeninger. Idrettsforeningen er organisert som et såkalt allianse-idrettslag og alle aktiviteter er skilt ut. Heimdal IF er "paraplyen" for fotball, håndball, ski og friidrett. De offiselle klubbnavnene er Heimdal FK, Heimdal Håndball osv.

Heimdal IF  har en lang historie, og ble stiftet i 1929.

Klubben har i august 2014 sluttført en av de største satsinger til noen breddeklubb i Norge, og i egen regi planlagt og bygd en flerbrukshall til 93 mill. Hallen inneholder klubbhus, kontorlokaler, møtelokaler, kafeteria, treningssenter, håndballhall, 2 basishaller, totalt 10 garderober samt garasje.

Prosjektet er muliggjort gjennom økonomisk støtte fra Trondheim kommune, samt tippemidler og lån i Melhusbanken.

<  Kontaktinfo

Heimdal IF