Det er med sorg vi mottok budskapet om at Ingvar Sund døde i natt, etter en tid med sykdom.

Ingvar har i en årrekke vært engasjert i Heimdal Idrettsforening, både som frivillig og i forskjellige verv, og alltid med et stort engasjement for barn og unge i idretten på Heimdal. Frem til 2020 var han styreleder i Heimdal Idrettsforening og han var sentral i prosessen for å få bygget Heimdalshallen, som sto ferdig i 2014. Dette er nå selve kjernen i aktiviteten vi har i idrettsforeningen, sammen med fotballbanene rundt bygget.

Vi takker Ingvar for den innsatsen han la ned for alle aktive og for idrettslagene i Heimdal Idrettsforening, og vil uttrykke våre varmeste tanker og medfølelse til familien.

HIF Styret