Oppdatering ang. treningssenteret (og Heimdalshallen).

Vi planlegger for normalisering av både Heimdalshallen og treningssenteret fra mandag 17. august. Det er samme uke som skolen starter og da vil det være bemanning i hallen på dagtid samt at det vil være tilsynsvakter på ettermiddag/kveld.

Retningslinjene ift treningssenter er tydelige på at det må være et visst tilsyn av anlegget for at smittevern skal kunne følges opp og dette vil vi kunne ha først fra 17. august.

Det er ikke fakturert medlemsavgift siden februar og vi tilbyr fritak for treningsavgift ut september i år.

Etter ferien vil vi igjen sette i gang med renhold av hallen, selskapslokaler og vrimlearealet.

19. august blir det arrangert "Åpen dag" i og utenfor hallen hvor vi vil invitere alle som er nysgjerrige på hva vi driver med av idrett i Heimdal; Da vil det være trenere og utøvere tilstede fra håndball, fotball, ski og allidrett med tanke på å rekruttere nye medlemmer i klubben! Det vil bli servering og leker for alle som møter. Mer informasjon kommer i august!

...og.... HUSK å si at du er medlem i Heimdal IF når du spiser på Kompis Heimdal

Ønsker alle idrettsvenner en god sommer!

mvh
HIF styret