Heimdalshallen august 2013

Siden forrige oppdatering har det vært en god og lang sommer for mange, men på byggetomta har det vært jobbet godt og effektivt hele tiden. De som passerer har nok sett forandringer fra dag til dag.

Byggeplass 20.06.13

Som vi ser under er HENT nå godt igang med støping av vegger og gulv i basishaller.

Byggeplass 16.08.13

Prosjektgruppa har også måttet jobbe litt, det har vært i forhold til å bestemme fasadeløsninger, og etter befaring på  fabrikken som skal produsere vegg elementene  har vi nå tatt et valg på fasadene.

Valgt fasade Heimdalshallen

Som bildene viser så tror jeg vi vil få en hall som vi alle kan være stolte av.

Prosjektet har nå kommet så langt at det er mange detaljer som må på plass, og til dette vil vi sette sammen flere arbeidsgrupper som får ansvar for hver sitt område.

Har du kunnskap eller interesse innenfor aktuelle fagområder som du kan tenke deg å dele med idrettslaget og nærområdet, meld deg så snart som mulig til Ingvar Sund tlf. 928 05 490.

For å nevne noen områder vi må tenke detaljer på så er det bla.

• Inventar i kontorer og møterom
  • Inventar og drift av kiosk/kjøkken
  • Inventar og drift av klubbhus/utleielokaler
  • Lydanlegg og IKT løsninger
  • Planlegge og implementere rutiner for utleie av hall og klubbhus
  • Instrukser for tilsynsvakter  og sannsynligvis masse mer også.

Vi håper det finnes ekspertise på alle disse ledd i den store foreldremassen vi har i HIF.

Har du lyst til å være med å bidra i det største løfte HIF noen gang har gjort, som også er et stort løft for nærmiljøet så ta kontakt. Jeg sikker på at vi skal finne en gruppe du kan bidra i.

PS. Bildene over er tatt med et oppmontert web-kamera som dokumenterer byggeprosessen. Det taes en serie bilder hver dag som vi etterhvert som tiden går vil sy sammen til en video som viser byggeprosessen.

Ingvar Sund
Leder HIF